PERGI SEORANG PEJUANG

Dicatat oleh Mohd Ridzuan Bin Nazri | | Posted On Selasa, 12 Januari 2010 at 8:45 PG

Isnin 11.1.2010..Seorang anak muda yang penuh berjasa dan banyak membantu anak-anak pahang dimesir baik dari sudut ilmunya atau kepimpinanya. Beliau telah pulang ke medan pejuangan yang sebenar iaitu Malaysia.Pihak BKMIP mengucapkan terima kasih di atas tunjuk ajar dan bantuan adea atau pun tenaga.Segala pegorbanan dan jasa beliau amat-amat bermakna bagi seluruh rakyat pahang di mesir.Seorang bekas Ydp BKMIP pada tahun 2005/2006 dan bekas penasihat BKMIP..Adea dan tenaga beliau amat membiri suatu kenangan yang bermakna sehingga mahasiswa/wi islam pahang kehilang permata yang bermakna..

. kemesraan dan setiakawan yang menjadikan kami senang untuk dampingi.



Kami anak -anak pahang merasakan sebuah perpisahan yang menjadi semagat dan usaha untuk megembalikan pejuangan ulama' terus tersmart di dalam jiwa.



Ketawamu dan seyumanmu menjadi pemanis bicara dalam mengaplikasikan sunnah perjuangan Rasulluah Saw dan para ulama' muktabar..Segala hasil ilmu serta pegajian tidak pernah lokek dalam menyapai kalam Allah, Rasul dan ulama' Mesir khusnya..ketabahan dan kekuatan beliau menjadi seluruh pejuangan berharapan kemenangan..

Pesanan dan nasihat kearah kebaikan serta mebasmi kemungkaran sebagai tanda cinta kepada islam...Kami bukan menagungkan beliau diatas dasar nafsu, tetapi sekadar terima kasih serta tanda menghargai jasa didikan yang penuh memberi semagat penuntut ilmu yang sebenar.







Tidak pernah kami lupa jasa beliau dalam soal kepimpinan BKMIP dalam memastikan terus berada di dalam dasar islam yang sebenar.Jetusan adea dan tenaga mengamitkan sebuah citra yang mewarnai kehidupan serta suasana islam yang sebenar..


Untuk akhirnya kami mendoakan agar perjaungan serta sabat (tetap) dalam meneruskan agenda dakwah islam ini...Segala jasa yang baik biarlah Allah sahaja yang membalasnya..Kami mengharapkan ilmu dan semagat juang yang tinggi dapat menghidupkan masyarakat yang dahagakan ilmu yang bermanafaat..Terima kasih segala tunjuk ajar Us Mustafa semoga ianya menjadi kehidupan kami bermakna,insyallah..

Comments:

There are 0 ulasan for PERGI SEORANG PEJUANG

Catat Ulasan